15_eMos 180 üzeri olsaydı yüksek olur dedi. Başka hastaneye gittik direk şeker yüklemesi yapacağını söyledi yarın farklı doktorlar ile görüşeceğiz. Hamur işi tatlımız tuzlumuz yok öyleyken yüksek🤦♀️
OYKUmom Ezgi12348 ne kadar çabuk gelirse o kadar iyi diyodu sadece. Kendi birsey sölemedi ama çatı muayenesinde uyarı gönderdi bizce açıklık için . Doğdunda da çok şükür çok sağlıklıydı hiçbirsey yoktu .
btytgy Ezgi12348 şu an için kilosu falan normal haftasına göre. İnşallah böyle devam eder 🙏🏻 Allah hepimizin yardımcısı olsun canım
Secuuss Ezgi12348 evet bugün gittim 2600 gr olmus bebek 200 gr almıs 1 haftada suyum hala aynı . 3 aylık şeker - açlık tokluk bakıldı normal sonuçlarım ama dikkat etmeye devam yine
_Mother_ Ezgi12348 o konu hakkında birşey demedi ama benim düzenli doğum sancılarım vardı benim hissetmediğim ama nst de çıkan 1 hafta o şekilde takip etmişti bebeğin kalbine zarar verme ihtimali nedeniyle uzun süre beklemek istemedi sizin tam olarak durumunuz ne
_Mother_ Ezgi12348 yaa olur onlar normal sağlıkla al kucağına inşallah 🥰 benim nst de 4 tane düzenli doğum sancım çıkıyordu kaç defa böyle oldu normalde bu sancılar ile doğum başlıyor demişti doktorum ama bende ne açılma vardı ne hissiyat ondan dolayı bu şekilde devam ederse sezaryen gerekir demişti
Ezgi12348 _Mother_ insallah canm benim salı kontrolüm var 38+1oluyorum sen kaç haftalık doğum yaptın canm
Bal34 Ezgi12348 benimde gebelik şekerim var 34 ünite insilin vuruyorum.doktor 37 38 gibi doğumu başlatırız dedi.salı günü kontrolüm 37b+1 haftalık oluyorum bakalım ne diyecek
Bal34 Ezgi12348 tabiki ölçüyorum cnm günde 7 defa açlığım 80 ile 110 arası tokluğum 130 ile 200 arası ki insülin le böyle çıkıyor. Bebeğin kilosu 36 haftalık 2600 dedi haftasına uyumlu suyuda normal dedi.
_Mother_ Ezgi12348 37+0 da doğum yapmıştım USG ye gire daha küçüktü bebek sen stres yapma hiç haftan gayet iyi inşallah 39 40 görürsün kızım kuveze bile girmedi küçük olmasına rağmen
Ezgi12348 Bal34 şükür etkilememis bebisi benimde 37+4 oldum 2900 olduk suyuda güzel kesin 37 de alalim bebisi dedi mi doktorun
Ezgi12348 Bal34 açlık toklugumuz aynı ben unsilin kullanmıyorum başta 4 doz verdi biraz kullandım biraktim
Bal34 Ezgi12348 37 ile 38 inci haftada alırız dediler devlete gittiğim için her seferinde farklı doktor oluyor
Bal34 Ezgi12348 ben de ilk sabah 4 öğle 4 akşam 4 gece 4 vuruyordum.şimdi sabah 10 öğle 8 akşam 8 gece 8 vuruyorum salı günü 37.1 günlük oluyorum bana ona göre net bişey söylerler
Ezgi12348 Bal34 Bal34 ya bir dokror 37 de alalım dedi sonra 2 doktora çıktım onlarda 39a kadar bekleyebiliriz dedi valla kime inancaz sasirdim bende salı 38 olcam bakalim ne dicek