Ezgi12348 suyum geldi canım maalesef ama ondan önce de doktorum bebek normal doğum pozisyonunda demişti ama şöyle söylim salı muayene etmişti cuma ya kadar doğum başlamaz ise sezaryen yapmam gerekiyor demişti Perşembe günü doğum yaptım ben ki şekerim çok yüksek değildi sınırdaydı diyetle dengelemiştim ama ona rağmen erken doğum yaptım bebeğim zayıftı ama 2600 doğdu