haticekorkutt Kubradagdevren kadın doğuma randevu aldım yarın için.. amin çok teşekkür ederim Allah razı olsun ❤️🥰
Sabirsizanne10 haticekorkutt yarın bende kan vericem 4 gün önce yaptığım 3 test aynı böyle çıktı bugün yaptığım negatifti çok korkuyorum inşallah hamilesinizdir sizde 🙏🏻😇
Kubradagdevren Sabirsizanne10 size de hayırlı sağlıklı bebişler evlatlar nasip etsin rabbim inşallah sizde haber veriiinn olur muuuu 🍀🤲🏻☺️
Sabirsizanne10 Kubradagdevren tabiki olumlu ya da olumsuz yazıcam mutlaka ama pes etmek yok Rabbim hayal ettirdiyse nasip de eder bu ay olmasa bile umudumuz hep olmasından yana 😇🙏🏻
Sabirsizanne10 haticekorkutt inşallah lütfen dua edin benim içinde bir mucize istiyorum Rabbimden 🥹❤️
Donthappymom haticekorkutt bilemedim en alttakinde var gibi ama çizgi gri ise gölgedir o bende öyle olmuştu
haticekorkutt Sabirsizanne10 beta HCG 45 çıktı 😲🥰 2 gün sonra tekrar kan vereceğim. Kimyasal mi normal mi belli olur artık 🤭
Reina haticekorkutt ben yurtdışındayım kan vermedim burda beta takibi diye bir şey yok. Ama 2. Gebeliğimde Türkiye deydim yine böyleydı ve 39 çıkmıştı. Şuan 2 yaşında🥰 darısı size
Ayyseegnss Benimde adetime 3 gün var ve bugün sahurdan sonra test yaptım aynı böyle varla yok arası bı çizgi görüyorum ben ve hemen kadın doğuma randevu aldım 1 buçukta gideceğim kan vermeyi düşünüyorum sizce sonuç bugün çıkar mı ?
Esma2307 Benim de bugün aşılama nin 14 günü 9 Martta aşılamam oldu evde test yaptım negatif çıktı kan verdim bugun pazartesi günü çıkacak sizce erken mi daha evde ki test için bilgi verin adetime 2 gün kaldi