Kızlar benim en son adet tarihim 11 Şubat. Daha sonrasında korunmasız ilişki yaşadık hep. Ve şuan hala adet olmadım. Çok kez gebelik testi yaptım. Erken gebelik testlerinde hep negatif ama kaset tip olanlarda ise yarım saat sonra silik çıktı. Neyse ben geçen hafta çarşamba günü kan verdim negatif çıktı değerim. Hâlâ adet olmayinca bu çarşamba yine kan verdim ama doktor yine negatif dedi. Ama belirtiler falan hepsi var bende. Neyse az önce de elimde son bir tane erken gebelik testi kalmıştı onu yaptım ve 5 dk içinde çok silik ikinci çizgiyi gördüm çok şaşırdım. Hemen eşimi eczaneye gönderdim ve yine iki tane test aldırdım. İkisinde de çok çok ince iki silik çizgi çıktı. Sizde hamile olma ihtimalim var mı?