RM0 MinikkCivcivim aynen öyle galiba bekiiycz suni den çok korkuyorum umarım kendi sancılarım gelir nişan felan da gelmesi doktor da açıklık bakmadı :(
Sumyson merveylmzrpcl ikimiz aynıyız sabah benim de kontrolüm var 40+0 kontrolden sonra haberleşelim yine buradan 🥲
Mine_123 Sumyson Mine_123 Sumyson Benim de yarın kontrolüm var . Doktor alttan hiç muayene etmedi şimdiye kadar . Ne diyecek ben de merak ediyroum 🥺
120117 @RM0 37+3 bekliyoruz bugün bel ağrım başladı doğum yakın mı bilemedim 🤔sabahı bekliyorum nst ye girecem ☺
Kyrm Benimde sancilarim çok olmama raqmen almıyorlar buqun resmen alın diye yalvardım ama işe yaramadı 🙃🙃🙃 37+4
Cylann serifeaslan01 ya teşekkür ederim insallaj ederim dualarım hepinize olsun hepimiz güzel sağlıklı kolay doğum atlatalım
serifeaslan01 Cylann nasılsın şimdi durumlar nedir doğum gerçekleşti mi dün gecede ben sancidan öldüm hayla çok iyi sayilmam
Sumyson Asure123 geçenki kontrolde bebeğin hareketleri çok yoktu nst de ondan şüphelendi riske atmak istemedi ama evde vs hareketleri normal yani ben şüphe etmiyorum beklemek istiyorum normal doğmasını