Gmzgkck_ Asure123 valla doğurmak istiyorum artık yakın yakın diye diye agdaya gittim Jilet kullanan ben ölüyorum sandım resmen bu acıyı bidaha yaşayamam 🤣🤣 sanırım kalan 3 gram beynimde ağda masasında kaldı ertesi gün sabahı cocugu kaybettim icerde 🤣🤣
Gmzgkck_ RM0 bende İnternet’e ararken kadın doktorun videosu vardı yaklaşan doğum belirtileri diye orda dinledim
Sumyson Mine_123 ben de 40+0 oldum hala ne açılma ne sancı var. Sabah kontrolüm var inşallah açılmam vardır diye dua ediyorum çünkü doktorum cumaya kadar açılma sancı falan olmazsa yine de suni sancı ile doğurtucaz dedi. Sizde durum nedir
Mine_123 Sumyson Mine_123 Sumyson Benim de yarın kontrolüm var . Doktor alttan hiç muayene etmedi şimdiye kadar . Ne diyecek ben de merak ediyroum 🥺
Mine_123 Sumyson benim de doktorum pzt yatış yapacağını söyledi . Yani 40+3 olacam. Ben de istiemiuroum imza atıp sorumluluk almalısın dedi . Kafam çok karışık 🤦♀️
nurcan05 Gmzgkck_ 🤣🤣🤣🤣 bazen bende içimde yok doğurdum diye düşünüyorum kafam gidiyor her an doğacakmış suyum gelmiş gibi hissediyorum hep tetikteyim 🤭
Gmzgkck_ nurcan05 ay inşallah hayirla kolaylıkla sağlıkla dogururuz bir an önce az önce Bi post gördüm gögusu sıkmak doğumu tetikliyormus
Sumyson Asure123 geçenki kontrolde bebeğin hareketleri çok yoktu nst de ondan şüphelendi riske atmak istemedi ama evde vs hareketleri normal yani ben şüphe etmiyorum beklemek istiyorum normal doğmasını
serifeaslan01 Tusac vajina bölgesinde baskı ağrı bebek hareketleri bazen ağrıtiyo onun dışında pek sancı olmuyo
Cylann RM0 benimde 39+4 gelmiyor bebeğin suyunda azalma var sabah yatışım yapılacak suni sancı ile doğum baslicak dualarınıza talibim
RM0 Cylann sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin rabbim bol bol Meryem suresi sümmes sebile yesserahü ayetini okuyun hayırlı kolay doğumlar dilerim bizlere de dua edin bir avazda kurtarın inşallah
Cylann serifeaslan01 ya teşekkür ederim insallaj ederim dualarım hepinize olsun hepimiz güzel sağlıklı kolay doğum atlatalım
Gmzgkck_ nurcan05 bende yeni duydum uygulamaya geçiş hemen bisey kaybetmem sonuçta. Amin amin inşallah güzel doğum hikayelerimizi paylaşmakta nasip olsun..
RM0 MinikkCivcivim aynen öyle galiba bekiiycz suni den çok korkuyorum umarım kendi sancılarım gelir nişan felan da gelmesi doktor da açıklık bakmadı :(