Sumyson merveylmzrpcl benim de ne açılma ne sancı sıfır. Ama moralim çok bozuldu çünkü doktor bugün bana eğer doğum belirtisi olmazsa yatış yapacağını bilerek gel demişti biz de doğumun kendiliğinden başlamasını istediğimizden yatış istemedik. Bize dediği şu oldu; ben bugünden sonra sorumluluk kabul etmiyorum. Burdan çıkarsınız suyun da gelebilir, akşam eve gidersin bebeğin hareketini hissetmezsin her şey için çok geç de olabilir. Eğer beklemek istiyorsanız 3 günde bir bana gelmeyin siz kontrol için kayıt açtıkça sorumluluk bana kalmış oluyor dedi. Bunları duyunca haliyle moralim çok bozuldu. Sonuçta 42 haftada doğan bebekler de var ama 42 haftaya kadar beklemek cehalet olur diyor. Napıcağımı nasıl düşüneceğimi şaşırdım sezaryen olmak istemiyorum ama doktorun bu söylemleri de kendimi güvende hissettirmiyor
5sezeryanim RM0 RM0 be im arkadaşım kaynar suya oturup üstüne eşiyle ilişki yaşadı tuvalalete de gitmedi hemen sonra sancıları başladı ama hemen başlayınca gittiği için suni sancı aldı anasını ağlattılar evde biraz beklwmediq
serifeaslan01 Cylann nasılsın şimdi durumlar nedir doğum gerçekleşti mi dün gecede ben sancidan öldüm hayla çok iyi sayilmam
Cylann serifeaslan01 ben doğurdum çık şükür sabah 9:30 da yatışım yapıldı suni sancıyla yavaş yavaş daha sonra 15:50 de çocuğum kucağındaydı çok şükür darısı sana ve bekleyen diğer annelere olsun herkese dua ettim 🤲
merveylmzrpcl Sumyson doktor biraz fazla olumsuz konusmus ya benım kı olabilecek durumlardan bahsetti bende pzartrsiye kadar beklemek istedgimi soyledim onayladı o da pazartesi karar vericez
Cylann Sumyson eğer bebekte sikinti yoksa beklenen normal ama bebisler bazen bekli olmuyor benimde suyumda azalma vardı bebeğe yetecek kadar vardı ama yatışım yapıldığında Altan muayene yapıldığında yavaş yavaş suyum gelmeye başladı 39+4 de doğum yaptım bende de sancı bi iki cm vardı yattığımda herkesçe sancı olmayabiliyor bende ilk doğumda da kendiliğinden sancım gelmemişti
serifeaslan01 Cylann ay çok sevindim canım tebrik ederim sanada bebeginede sağlık diliyorum güzel dualarin içinde çok teşekkür ederim ❤️❤️❤️😘🌹🌹🌹🌹
Mine_123 Sumyson benim de doktorum pzt yatış yapacağını söyledi . Yani 40+3 olacam. Ben de istiemiuroum imza atıp sorumluluk almalısın dedi . Kafam çok karışık 🤦♀️
Mine_123 Sumyson Sancım yok çıkmıyor açılmada yokmuş hiç. Bebeğin ters döndüğünü söylemişti haftalar öncesinden , yani doğum pozisyonu almış ama kanalda mı diye sordum bu doğumun başlamış olması demek oluyor dedi , yani bilemiyorum ama baş aşağı pozisyon 🥺
Sumyson Mine_123 ben hala doğum yapamadım 40+2 yim. Doktor bana geçen hafta pazartesi yatış önermişti ama biz kabul etmeyip cumayı bekledik tekrar cuma günü yatış yapın dedi yine yapmadık bu kez de beklemek istiyorsanız sorumluluk kabul etmiyorım dedi. Sonuçta bebeğin sağlığı yerinde suyu yerinde ben de zorlanıyorum ama tabi iyiyim. En azından 41 e kadar bekleyelim artık gelmezse öyle suni sancı alır doğurmayı deneriz dedik. Cuma günü de hala kafası kanalda değil ama başaşağı duruyordu. Bilmiyorum hiç bi ağrı sancı yok nişan/su gelmesi gibi bişey de yok. Bugün suyum gelse de doğursam hayırlısıyla çok istiyorum