37+6 bizim oğlanı bugün fark etmeden doğurdum sandım uyandığımda karnımda yok gibiydi resmen Bi an sevindim sonra karnımda çocuk aradım 🤣🤣🤣 halime gülersiniz acaba uyurken dogurdummu diye yorganı falan kaldırdım uyku sersemi eşim ne arıyorsun dedi çocuk yok çocuk yok diyorum sonra eşim doğmuş olsa pijamandan nasıl çıkacak emekliyormu bu dogar doğmaz diyince dank etti 🤣🤣 böyle hissetmek doğumun yakın olduğuna isaretmis ay hadi inşallah psikolojim çok bozuk 🤣🤣