dinciklim6 tamam şimdi oldu. Ben 35 te sezaryen olacaksınız sandım. Üzüldüm bir an, neden beklemiyorlar diye. Bende 35. Haftamda acil sezeryan olmuştum. Normali becerememiştim. Ikınma hissiyatı yoktu. Şimdi yine 35 haftalık hanileyim.
Yurt dışındayım. Burada normal doğum öneriyorlar. Tercihinizi yapım dediler. Ne yapıcam bilmiyorum