dinciklim6 ben de 37 haftalık oldum bugün perşembe gününe doktora gidip gün aldım zaten gün olarak sana da soruyor size sordularmı bilmiyorum Bizim hastanede sordular biz 29 martta istedik nst doktora verdim doktor neden bu kadar geç istediğimi sordu nst de biraz sancım çıkıyormuş benim ailem İstanbul’da daha önceden ayarladk biletleri burda kimsem yok uçakla gelicekler annem erken geliyim dedi ama ozamanda otobüs le gelirler yollar çok kötü bu ara kar buz derken zaten kışın 18 saat sürüyor doktorun sistemine göre 38 haftadan şuan diyor ama sat agöre 37 bende evde dinlenmeye çalışıyorum sancım olmasn olabildiğince bekleyim diye yani onların sistemine göre 39′da istemiş oluyorum ama aslında 38 oluyor gün verdim ama sancın olursa eşyaları nı al gel acilden yatış yapalm dedi