dinciklim6 8 Nisana Sezeryan doğumu için gün aldık her şey hazır çok heyecanlıyız. Doğum yapan anneler söylemek istediğiniz dikkat etmem gereken şeyler var mı 😍
LinaLavin21 dinciklim6 Bende 35 haftama girdim doktor bu ayı bitirirsin dedi öyle bide sezeryan olucam bence doktor yanlış söyledi 38.hafta bayrama denk geliyor benim
Tugbahocalar1 dinciklim6 neden 35+2 bende şuan 34 haftaligiz doktor 36 haftayı görmeyi planlıyorum dedi idrar yolu enfeksiyonu var diye dizinde mi aynı şekilde
dinciklim6 Meryem25_25 38. Hafta erken değil aslında bi sağlık sorunumuz yok sadece normal doğumdan korkuyorum
dinciklim6 ilkheyecanim96 bayramdan önceye verirler sizede bence bayramdan sonra normal doğum sancısı başlar diye doktor bana böyle erkenden vermişti
Gizem9688 dinciklim6 ay ben koçum. Keşke cocugum da koç olsaydi. Koclar iyidir. Bize başak gelecek nasipse 😂
Nursemom_ Hadi hayırlısı benimde 40. Haftam 8 nisana geliyor ama ben 4 nisani istiyorum sezeryan için durursa bebe🤣🤣
Nursemom_ dinciklim6 evet canım bende cok bayrama yakın olsun istemedim aslında ama 13 gün kaldı biraz korku heycan stres yaşıyorum ilk dogumum onunda muhtemelen etkisi var sende durumlar nasıl