Suhedaklync61 Feliz bende 1 aylık falandı heralde camları sildim uzana uzana ama çok şükür bişey olmadı sonra 6. Ayımda 5kgluk su taşıyordum eve içini ferah tut biraz kendini dinlendir rahat hissedecek ne varsa onu yap kendine
Feliz Suhedaklync61 çok teşekkür ederim❤️ in şa Allah benim bebeğime de kötü bir şey olmamıştır❤️ sürekli bakıyorum kan leke yok çok şükür.
Feliz MorKelebek54 fitil kullandiginiz oldu mu hic hamilelikte? Bel agrilarim cok fazla, uzaninca geciyor ama ayakta biraz kalsam basliyor tekrar. Doktor fitil soyledi ama hamilelerle cokta onerilmiyor yazilmis kullanma klavuzunda
Feliz Ecem0635 çok evhamlıyım çoookk)) demin kahkaha atarak güldüm video’a bakarken, onu nile düşündüm acaba karıniçi basınçla zarar vermiş miyimdir diye)))
Ecelina2020 Feliz valla benim de iki gündür karın ve kasık agrm var hamilelikte belli olmuyo ki bişey.
Asya20203 Feliz pilates falan istersen başla hamileler için spor bazen iyi oluyor imkan varsa eğer. Allah herkese sagsalim kucağa almayı nasip etsin