Feliz Ecelina2020 turşu kavanozu evet 3kilo tahmini maks 4. Çok taşımadımda halbuki. Ağrı hiç azalmayınca korktum🥹 çok teşekkür ederim desteğiniz için❤️
Ecelina2020 Feliz valla benim de iki gündür karın ve kasık agrm var hamilelikte belli olmuyo ki bişey.
Feliz MorKelebek54 çok hakk verdiğim bir yorum. Haklısınız. Tabiki aklıma geldi sadece kavanoz gözüme küçük geldiği için bunkadar ağrı olacağını tahmin edemedim🥹
MorKelebek54 Feliz 3 kilodan bisi olmaz merak etmeyin. Bebek o sivi ile korunuyo zaten emin ol. Disardan gelen darbelere karsi o sivi sayesinde benek fazla etkilenmiyo sadece sallaniyo sarsiliyo biraz o kadar
Feliz Gul_se77 evet kanama olmadı şükürler olsun🥹 çok teşekkür ederim bundan sonra çok çok daha dikkatli olucam in şa Allah
askimm54 Feliz kizim 16 kilo ve sürekli kucak istiyor ister istemez kaldiriyorum icinizi ferah tutun bisey olmaz allahin izniyle
Feliz MorKelebek54 çok çok sağolun❤️❤️ İn şa Allah birley olmamıştır Allah korusun hepimizin bebeklerini
Feliz Nergisssadyamn tek elle tutup tezgaha koydum bir tarafıma yük bindi galiba. Normalde de skalioz olduğum için fazla ayakta kalınca iş yapınca ağrılarım olur ama hamilelikte çok mini bir şey yapsam bile belim ağrıyor. Yorumunuz için çok teşekkür ederim❤️❤️
Ebrarcansu01 Feliz 15.haftamda kocamın aldığı taz lastiklerini kaldırdım benim de belim çok ağrıdı kanama olmadığı sürece korkulacak bişe yok ferah tut içini
Feliz Ebrarcansu01 Allah razı olsun gerçekten çok sağolun siz dahil her kes çok hassas şekilde yorumlar yaptınız içime su serpildi❤️❤️❤️❤️
Feliz Nergisssadyamn çok haklısınız beni kavanozun boyutu yanılttı ama kaldırdıktan sonra çok pişman oldum. Birde kendim de çok zayıfım 41kiloyum+skalioz var. Galiba bundan bu kadar ağrım oldu. Çok çok sağolun❤️
Husna_34 Feliz bişey olmaz canım içini rahat tut hergün 15 kilo bebeğimi kucağıma alıyorum ve şuan 29 haftalığım
Busecnli Feliz ben hamile olduğumu bilmeden 19 kiloluk damacana kaldırmıştım 5 haftalık hamileymisim Allah korur onu 🙏🏼