Feliz abartmayin bu kadar Allahin izniyle bisi olmaz da o 3 kiloyu kaldirirken beneginiz akliniza gelmedi mi? Bende bunu merak ediuroum kaldirdikten sonra ya da ne bilim bisey yendikten sonra bunlarin sorulmasi cok sacma geliyo bana. Oncesinde sorsaniz neyse dixem. Ama simdi kaldirmisisniz ne yapcaz😒😒 is isten gecmis yani keske bu kadar düşünüyosaniz bu hatalari yaparken de dusunseniz bebegini. He bisi olmaz bu arada korkmayin ama bu kadar da sonradan telaslanma da telaslanma degildir bence