qmerve- merhaba geçtiğimiz ay sezaryen doğum yaptım. Hiç korkulacak bir şey yok, anlamadan bitiyor her şey zaten. Sadece kendinizi zorlayın gerekiyorsa ve yürümeye çalışın. Bol bol yürüyün. Sezeryan sonrası tek kötü kısım gaz. Birkaç gün gaz sancısı çekilebiliyor. Bol bol lifli beslenin ve kayısı hoşafı gibi şeyler için.