qmerve- dün sezaryenle doğumum oldu. Ağrı oluyor ama bebişine sarılınca dindiriyor ağrıları aklında bulunsun belki denersin. Bende çok işe yaradı. Ama hiç korkulcak birşey yokmuş. İçini ferah tut. Kayısı kompostosu ve incir,dut,üzüm karışık komposto yap. Gaz çıkarmada inanılmaz faydasını gördüm. Kahve ve bitter çikolatada getirdim bol bol içtim yedim başım ağrımasın diye. Ama daha çok yeni olduğu için kahve ve çikolatanın iyi gelip gelmediğini deneyimleyemedim. 🤗