Benimde 36 +4 ağrılardan o kadar yorgunum ki sezeryan olmak hiç acı vermiycek gibi geliyo bana çünkü 4.sezeryanim rabbim bizimledir bir an önce doğsun diyorum bu hamilelik beni çok yıprattı hep ağrılar ve midemin zarar gormemesinden o kadr dua ediyorumki kusuyorum hala böyle bisey var mi ya ölü gibiyim inşallah gider gitmez alırlar beni dayanamıyorum artık rabbim bilir de hepinizi rabbime emanet ediyorum hayırlı doğumlar olur insallah gorusmek uzere kizlar