qmerve- Ben de sezaryen olacağım, doğumda zaten bir şey hissetmeyeceksiniz sonrasında da dikişlerinize güzel bakarsanız çok çabuk toparlarsınız inşallah 🥺 ben daha önce kist ameliyatı oldum, o zaman da sonda takmışlardı, zaten uyuşukken takıyorlar sondaları. Bende hem idrar hem regl kanamam için 2 tane vardı. Çıkarırlarken içiniz sadece bir tuhaf oluyor böyle bazen idrar yanması yaşarız ya onun gibi. Güzel geçecek inşallah her şey 🙏🏻