BirAvucmutluluk Hilal2901 👧🏻Kızımın ismi 🎀SelenAy 🌛👼🏻oğlumun ismi 💙Kerem olacak inşallah 35+6 haftalık 🤰🏻hamileyim
Asure123 kahvesever__ maşallah çok mübarek isimler👏🏻 özellikle Meryem ismine bayılıyorum🥹 ama erkek bebek bekliyoruz o yüzden koyamadım o ismi
kahvesever__ Asure123 çok teşekkür ederim canım 😊çevremdeki insanlar hiç beğenmiyor ama ben takılmıyorum çevreme
Ozlemtrnc7 Hilal2901 oğlumun ismi Arel Berk İkinci hamileliğim o da erkek olacak isim bulamadık 1 ayım kaldı doğuma 😅
1prensesannesi__ Hilal2901 kızımin adı Nisanaz Benim adım Zişan (adimi cok seviyorum tavsiyemdir😂) ogluşum olcak ablasi Aras koydu Kiz olsaydı Liya dusunuyoduk
Sleppy Hilal2901 bı kızım var Âmine öykü Bı kızım daha olucak 36+4 feyiz ama hala isme karar veremedik😅
Zehr4k Masym34 yanlış Anlamayın ama Ders aldığım hocalarım Meryemler çileli olur kızım koyma dedi bende çok beğeniyorum bu ismi.
Harikuladeee 17+2 deyiz net olmamakla birlikte ; Muhammed Muaz , Yusuf Kerem isimleri var aklımda ♥️fakat hala arayıştayım
perihankrkya Hilal2901 oğlumun adı Oğuz Ali Cinsiyet belli olmadigi icin erkek olursa Ozan Alp eger kiz olursa buradan fikir alacagim sayenizde 🤣
Becem mimikralicesi çocuğunuz kişiliği nasıl 🤭 doruk ismi zirve anlamına geldiği için mükemmeliyetçi olurlarmış merak ettim 😅
mimikralicesi Becem yani kişiliği şuana kadar çok iyi beni hiç yormadı oğlum maşallahı var her konuda mesela çevredekiler gibi asla iki yaş sendromu da yaşamadık
Gamzesuna Hilal2901 kızım olursa Asel mira çok güzel geliyor oğlum olursa Rahmetli babamın ismi Mustafa olacak ama yanına Bi isim daha koymayı düşünüyorum ona henüz karar veremedim 🥰