Rabiul Hilal2901 eşimin adı Ediz 😆 Kızımın adını Eliz istiyordum ama eşim istemedi Asya koyacağız belki bir son dakika golü yapar Asya Lara koyarım 😆
Eceada0 Hilal2901 Kızımın adı Elif ada henüz cinsiyetimiz tam belli değil ama kızım olursa elfin erkeği kızım bulut istiyor :)
Aylamom Oglum AHMET 💙 Oglum DOĞU ATLAS 💙 Nasip olursa insallah kızım olacak ismini MASAL ELIF 💖 istiyoruz Ama fikir olarak da Ayaz Batın Bulut Rüzgar Kuzey ….. Eflin Kumsal Doğa Mavi Kumru Alya Güneş Venüs Parla …..
Bbuse12 Hilal2901 2. Gebeligim ilk oglumun ismi baturalp 2. Kiz olsaydi nefes yada asena olacakti ama 2.erkek 😅 Ezel olacak
Hilal2901 Deletedmom_112 maşallah diyeyim huysuz bir cocuk değil dogdugundan beri. Ya da abna mı öyle geliyoe bilmiyorum 😂😂
Deletedmom_110 Hilal2901 kızımın ismi Leyla Ecrin🩷 İkinciye hamileyim oğlumuz olursa Alparslan olacak🥰kız olursa modern yeni çıkan isimlerden düşünüyoruz ☺️
Ebrarabla_06 Hilal2901 kızım Büşra ebrar ikinci kızım da turna ya efla olacak yada eslem olacak erkek olsaydı canım Muhammed ertuğrul olacaktı
Zelihasayran Ssevval233 Ssevval233 allah sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin insallah. Bizde oğlumuz olsaydı aslan koycaktık ama kızımız olcak ve adı mercan olcak ☺️☺️😍
Hilal2901 Youngmotherr oglumu bğyütürken bir sürprizle kızz beni de büyütsen ne olur ki diye ortama girş yaptı 😂😂😂
mimikralicesi Oğlumun ismi Doruk Ege 🫶🏻 Bu arada bende ikinci bebişi düşünüyorum ama sadece düşünüyorum ya 😂
Becem mimikralicesi çocuğunuz kişiliği nasıl 🤭 doruk ismi zirve anlamına geldiği için mükemmeliyetçi olurlarmış merak ettim 😅