sanem_harun Hilal2901 oğlumun adı Harun. Kızım olursa Mihriban Asya Sare Bunlardan birini koymayı düşünüyorum.
kahvesever__ Asure123 çok teşekkür ederim canım 😊çevremdeki insanlar hiç beğenmiyor ama ben takılmıyorum çevreme
Asure123 kahvesever__ o kadar saçma isim koyuyorlar ki artık bu güzel isimlerin kıymetini bilen kalmadı
Zehr4k Hilal2901 Oğlum Mustafa Berat Kızıma Zümra istiyorum Allah nasip ederse Eğer bir oğlum daha olsaydı Seyit istiyordum Ama Asiye Sare Meryem Zehra Fatma Emine Hafsa Buğlem Şura Meva Zeynep bunlarda çok güzel isimler 😍😍
Zehr4k Masym34 yanlış Anlamayın ama Ders aldığım hocalarım Meryemler çileli olur kızım koyma dedi bende çok beğeniyorum bu ismi.
Suey Aylardaneda bir arkadasimin cocuklarinin adı Ensar ve Ebrar çok beğeniyorum isimlerinin uyumunu 😍
Aylardaneda Suey bize E harfinde gına geldi o yüzden benim adım Eda eşim engin oğlum ensar anlicağınız farklı olsun istedik😂
Umuthepvar2 Oğlumun adı uygar ❤️ 2. Ye hamileyim. Kızım olursa Umay ❤️ Oğlum olursa rüzgar ❤️düşünüyorum şimdilik 🙏🏻sağlıcakla doğsun inş 🙏🏻
Zemheri58 Hilal2901 Hilal2901 Ediz ise eliz olur..hatta. Daha. Uyumlu olsun diye çınar ismine selvi olabılır eliz selvi veya çimen
Zelihasayran Ssevval233 Ssevval233 allah sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin insallah. Bizde oğlumuz olsaydı aslan koycaktık ama kızımız olcak ve adı mercan olcak ☺️☺️😍