Hilal2901 Herkes beğendiği ismi yazsın kız ve erkek bize de fikir olsun isim gelmiyor aklıma 😂 Oğlum : Ediz Çınar Kızıma isim arıyorum uyumlu olmasına gerek yok Kıza öneri: Leyla Linda
biranne__ Hilal2901 oğlum için Güney ve Poyraz ismi arasında kaldık Güneye karar verdik. Ama kız olsaydı Ada koymak isterdim. Duru ve Nehir isimleride beğendiklerim arasında ama Mesela Güney ve Duru çok uyumlu kardeş olarak 😊😊
Asure123 kahvesever__ maşallah çok mübarek isimler👏🏻 özellikle Meryem ismine bayılıyorum🥹 ama erkek bebek bekliyoruz o yüzden koyamadım o ismi
tazeanne23 teacher-mom21 internetteki bazi isim sözlükleri Eliz’in ‘emir veren prenses’ veya ‘Cennetteki en büyük meyve ağacı’ anlamina geldigini iddia ediyor. Bu anlamlar kesinlikle yalan! iste Eliz isminin gerçek anlamlari: El izi (Türkçede) Türk mitolojisindeki bekaret tanriçasi Tekme, sıçrama (Farsçada) Gayrimüslim bir isim olan Elizabeth’in kIsaltmasi Simdi bu anlamlara daha detayli bakalim: Eliz Türkçede ‘el izi’ manasina gelir. Bu gayet güzel bir anlam. izel ismi de bu anlama sahiptir. Eliz mi izel mi? diye sorarsaniz, ben tercihimi lzel’den yana kullanirim. Eliz Yakut destanlarinda geçen bekaret tanriçasidir. Islami açidan baktigimizda tek bir tanri vardir, o da Allah’tir. Baska bir dinin tanri veya tanriçasinin adini çocugunuza vermek dogru degil. Eliz ismi caiz degildir bu yüzden. https://bebegimeisim.blogspot.com/?m=1
teacher-mom21 Hilal2901 sizin oğlanın ismine uygun yoksa benim henüz kızım yok inşallah birgün olur ve ismini Ayşe Vera koyarım 🌸
Youngmotherr Hilal2901 kızçe hangi ara hamile kaldın sen en son oğluşu büyütüyodun oğluma bi de kız kanki geliyor demek sağlıkla gelsin minikkk ben kızım olsaydı Efnan ya da Leyal koyacaktım
Hilal2901 Youngmotherr oglumu bğyütürken bir sürprizle kızz beni de büyütsen ne olur ki diye ortama girş yaptı 😂😂😂
Rmys-fFth 19 aylık kızımın ismi Ebiha Sultan İkinciye hamileyim gulvera koymayı düşünüyorum ama kararsızım