RM0 Dnmzzeda şuan bebek kanalda aşşağıdan bakmadı nst ye girdim sancılarım çıkmış fakat doğum için yeterli değil haftamızı tamamlayalım sonrasına bakıcaz dedi zaten her hafta kontrole gidiyorum
bebegimhayalim RM0 bebek kanalda olunca mı sanci cikiyo, bilmediğim için soruyorum ilk gebeligim benimde sancim nst de çıkıyor hemde 80 90 100 olarak ama düzenli değil. Siz öyle söyleyince kanal da demek ki diye mutlu oldum da sanci çıkmasına
Dnmzzeda RM0 Hayırlısı olsun inşallah kendi sancımız gelir de doğururuz , yarın ben gideceğim bakalım durumlar ne alemde
RM0 Sehermahsum7321 hahah evet doktorum haftamızı tamamlayalım dedi ama ben suni verir diye çok korkuyorum inşallah kendi sancılarımız olur da bir avazda kurtarırız 🙏🏻😭
bebegimhayalim Sehermahsum7321 bu yeni nesil bebekler pek nazlı bence, 35 de benim sanci çıktı serum filan durdurdular şimdide dogmuyo veifjejf hey allahim😂😂
Sehermahsum7321 bebegimhayalim bacım sanki anaların karnında ne var doğmak istemiyorlar öyle ne inatçı bir nesil
Smeyye-425 bebegimhayalim bu ben birde ciğer geliştirici filan de uydular bana 40+4 olduk hala bekliyorum
Sehermahsum7321 Melek__55 valla benim daha bir hafta 10 gün var geldi geldi gelmedi suni sancı ile doğuracağız
bebegimhayalim Sehermahsum7321 annemde öyle diyo valla bunlar icerde herseyi bilip öğrenip doguyorlar diyor 😂 halbuki dogsalar onlarda rahatlicak bizde ama işte bekle bekle 9 dogurduk onlar ortada yok 😂
Sehermahsum7321 bebegimhayalim 32 haftadan beri kanalda gram sancı nst çıkmıyor benim 35 de nişanım geldi gene doğmadı
RM0 bebegimhayalim canım valla bilmiyorum ya benim sancım o kdr değil amca 80 lere çıktı benimde ilk gebeliğim doktorum bekliycz 41 e kadr diyor yani sancı çıkıyor bazen hiç çıkmıyor günü saati var demkki bekliyoruz hayırlısı ile kucağınıza alın inşallah
Sehermahsum7321 bebegimhayalim valla annen haklı maşallah bir bilgili çıkıyorlar ki huysuzlar hadi inşallah biran önce doğsunlar suni sancı kalmayız
eda9616 Sehermahsum7321 yarın ,39 oluyoruz biz de bekliyoruz erkek 😅 bugün kuaför hazırlıklarına geldim tam teşekkül bekliyorum
Sehermahsum7321 eda9616 erkekler inatçı oluyor derlerdi oğlum da onu yaşadım şimdi kızım olacak oda doğmuyor
bebegimhayalim RM0 amin canim insallah hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza. Şey sorcam ya ağzında tuhaf Bi tat oluyomu seninde her ne yersem yiyeyim acı tatlı eksi Tuzlu farketmez, ağzım çok tuhaf
Merveeeb Sehermahsum7321 dün geceden beri sancı çekiyorum bugün sıklaştı iyice bu gece birşey olmazsa yarın zaten kontrolüm var senin varmı sancıların ?