Merveeeb Sehermahsum7321 dün geceden beri sancı çekiyorum bugün sıklaştı iyice bu gece birşey olmazsa yarın zaten kontrolüm var senin varmı sancıların ?
Sehermahsum7321 Merveeeb yok canım gram sancım yok güllük gülistanlık yaşıyorum hayatı arada bir geceleri aşağıya çok baskı yapıyor o kadar
Sehermahsum7321 Asure123 erkekler inatçı oluyor ben oğlumu 41 bitirerek doğurdum ama kızlar erken gelir derler sözde
zumraninannesii Sehermahsum7321 alakası yok benim kızım 42 haftayı doldurdu canım şimdi yine hamileyim 20+4 haftalık hayırlısı olsun
zumraninannesii Sehermahsum7321 kuzenim mde senin gibi bekledi haftasını doldurdu dün sezeryana almışlar bebek gelmemiş bı türlü
Sehermahsum7321 zumraninannesii Bn devlete gidiyorum sonuna kadar normal en son zorunlu olursa sezeryan
bebegimhayalim RM0 amin canim insallah hepimiz sağlıkla alırız kucağımıza. Şey sorcam ya ağzında tuhaf Bi tat oluyomu seninde her ne yersem yiyeyim acı tatlı eksi Tuzlu farketmez, ağzım çok tuhaf
RM0 bebegimhayalim benim oluyor o bende 36 da başladı hala da devam ediyor miğde yanmam bile 36 da başladı benim o haftaya kadar hiç bir şey yoktu
bebegimhayalim RM0 ay benimde yaaa ilk zamanlar çok rahattım şimdi elimde surup la geziyorum şu son haftalar başladı 2 kutu daha aldım bugün
RM0 bebegimhayalim Allah yardım etsin bizlereeee 😂😂😂 her ne yesem yanıyor ben salatalık yiyorum az da olsa geçiriyor