Sehermahsum7321 Benim gibi bekleyen var mı birde diyorlardı kız çocukları çok erken gelir tık yok prensesten :))
RM0 Sehermahsum7321 cuma günü bende 39 oluyorum şimdi doktordan çıktım fakat maalesef yine sancım felan çıkmadı beklemeye devammmm 😂😂😂😂
RM0 Dnmzzeda şuan bebek kanalda aşşağıdan bakmadı nst ye girdim sancılarım çıkmış fakat doğum için yeterli değil haftamızı tamamlayalım sonrasına bakıcaz dedi zaten her hafta kontrole gidiyorum
Sehermahsum7321 5sezeryanim oğlumu da adet tarihime göre 42 de doğurdum ama doğum kağıdında 41 yazıyor
1_Pandackk Sehermahsum7321 kız kardeşim 42 de doğum yaptı o kadar yolunu gözledik😂 42 +3 suni sancı ile geldi artık yoksa hanımefendi yeri güzeldi geleceği yoktu🙈
RM0 Sehermahsum7321 hahah evet doktorum haftamızı tamamlayalım dedi ama ben suni verir diye çok korkuyorum inşallah kendi sancılarımız olur da bir avazda kurtarırız 🙏🏻😭
bebegimhayalim Sehermahsum7321 39+0 kiz bebek bende haala bekliyorum 😂 nst sanci çıkıyor ama düzenli değil maalesef beklemedeyiz doğurmak istiyorum artık 😂😂
Sehermahsum7321 bebegimhayalim benim sancı çıkmıyor kanalda bebek 35 de nisanım da geldi gelmiyor ikinci gebeliğim de
bebegimhayalim Sehermahsum7321 bu yeni nesil bebekler pek nazlı bence, 35 de benim sanci çıktı serum filan durdurdular şimdide dogmuyo veifjejf hey allahim😂😂
Melek__55 40+2 ne sancı var ne açılma Forum da dikkat etim de herkes günü geçiyor ya suni sancı alıp doğuruyor yada sunide de ise yaramıyor sezaryene alıyorlar korkmaya başladım cumartesi ye kadar gelmezse doktor yatış verdi suni alcm🥺
Sehermahsum7321 Melek__55 valla benim daha bir hafta 10 gün var geldi geldi gelmedi suni sancı ile doğuracağız
Daisyy000 Sehermahsum7321 Yengem 43e kadar bekledi , doktor çocuğu riske atıyorsun diye kızdığı için suni ile başlattılar,2 gün suni aldı 2.gunun sonunda zahmet edip doğdu😂
Sumyson Sehermahsum7321 39+5 benim oğlumda da tık yok. Cuma günü 40 hafta oluyor doktorum daha fazla bekletmek istemiyor yatırıp suni sancı ile başlatmayı tavsiye ediyor bana da 🤨