Busra_ali29 canım bnmki geç döllenme olmuştu betam güzel yükseliyordu iki hafta gittim kese dışında bişey görmedim üzerinden 2 hafta geçti lekem geldi acile gittim yatış yaptılar 3 gün yattım taburcu olacağım gün bebeği gördüm kalp atışını duydum 6+5 günlüktü üzerinden 10 gün geçti ultrasonda yine 6+4 gün göründü kalp atışı yok dedi ben daha önce duydum dedim detaylıya gittim orda da 6+1 çıktı kalp atışı yoktu sonra devlete gittim 5+4 günlük dedi tabi ondan 3 hafta önce devletteki doktorum 5+3 günlük dedi ve aynı doktor bugün 5+6 günlük dedi yani anlıycsgın gebeliği öğrendiğm ilk günden beri hep bi sorun çıktı