Glsm-ktl1 Busra_ali29 Busra_ali29 korkmayın Rabbim hayırlı evlat nasip etsin sizinki geç döllenmeden 7 olması gerekirken 6. Haftadadır benim bebeğimin gelişimi 6. Haftada kalmış ve ben hiç hamilelik belirtisi yaşamadım
PinkPanter204 Glsm-ktl1 benimde 6 haftada kaldı 3 haftadır gelişiminde sorun yoksa korkma her hamilelik bir olmuyor
guldn123 Nissyoo benim 5+6 günlük kalp atışı duyulmadı haftaya tekrar gideceğim ne zaman kalp atışı duyuluyor genelde
alpusbebek guldn123 genelde altıncı hafta ve yedinci haftada duyuluyor ben 6 da gittim duyulmadı iki hafta sonra gel dedi