dndugktg doğum sonrası kendinize düzgün bakmazsanız dikişleriniz de patlar, torbanız da sarkar. Gidin kendi kötü deneyiminizi kendi içinizde yaşayın. Ne diye insanları korkutuyorsunuz burada. Herkes sizin gibi mi yaşıyor sanıyorsunuz? Kendinize düzgün baksaydınız bir şey olmazdı dikişlerinize falan.