Antabus o doktordan kaçarak uzaklaş canım nolur. Normal doğuma teşvik etmesi gerekirken kendi rahatı için korkutup sezaryene teşvik etmiş resmen nerde meslek etiği nerde ettikleri yemin anlamıyorum. İlk doğumum sezaryen oldu doktor çatın dar dedi bebek iri dedi kordon var dedi dedi de dedi yani tüm tuşlara bastı. Allah var sezaryenimde çok rahat geçti sonrasında hemen ayaklandım işime gücüme baktım falan ama sonuçta ameliyat asla ama asla ama asla önermem. Lohusa depresyonunun bir numaralı sebebi kolik bebeğin en büyük sebebi hele hele planlı sezaryen. Şu an ikinciye hamileyim hamileliğim boyunca dikiş ağrısı çektim resmen. Müthiş zorlanıyorum yıllar önce olmuş sezaryen yüzünden. Normal doğum için takipteyim hafta başında çatı muayenesi yapıldı gayet iyi dört kilo üstünü bile doğurursun dedi doktorum. O kadar ahım var ki ilk doktora. Gözünü asla korkutma normal doğum evet yaşarken o an zor olabilir ama eğitimlerle araştırarak öğreneceğin tekniklerle farklı yollarla rahat atlatabileceğin bir süreç. Ve en güzeli sonrası yürüyerek bebeğin kucağında doğumhaneden çıkabileceğim kadar hızlı toparlandığın bir eylem. Yaratılışına vücuduna fıtratına uygun olan. Öbürü ameliyat bak sezaryen olduğum halde o bir ameliyat bu kadar net söylüyorum.