Feras23 benim 7 buçuk ay oldu doğum yapalı. İnanın karına bastırma olayında hiçbir şey yok, zaten uyuşuk olduğunuz için hiç bir şey anlamıyorsunuz. Tam anlamıyla iyileştiğim dediğim doğumdan sonra 6. Günümdü. Spinal biraz baş ağrısı yapabiliyor sonradan, son 2 gün sadece baş ağrım vardı başka hiçbir şey yoktu. Yani totalde 4 gün ama baş ağrısını da katarsam 6 günde tam anlamıyla hepsi geçmişti benim🌸