Antabus
Merhabalar , öncelikle hangisini seçerseniz ya da seçmek durumunda kalırsanız, sizin için kolay geçer umarım 🌸
18 gün önce normal doğum yaptım. 35 saat suni sancı ve 8 cm açıklık ile doğuma alındım. Karnıma 2 erkek doktor bastırdı çünkü bebeğimin gelesi yoktu 😅 üstelik baygın da değildim 😅 benim için çok zordu, o an keşke sezeryan planlasaydım dedim ancak doğumdan sonra iyi ki normal doğum dedim. Çok sancılı geçti benim fakat sonrasında yeniden doğmuş gibi hissedip çabucak toparlanmam beni kararımda mutlu etti. Tabi her doğum kendine özel, normal doğumu kolay yapan da var, sezeryanı zor yapan da.
Sağlıcakla kucağınıza alın 🌸