Antabus bir normal bir de sezeryan doğum yaptım. Dilediğinizi sorabilirsiniz. Cevaplarım. Öncelikle normal doğum adı üstünde herşey olması gerektiği gibi ilerliyor ve doğumdan sonra çok rahat ayağa kalkıyorsunuz. Doğum olana kadar biraz zor ancak Rabbim yardım ediyor ♥️
Sezeryanda ise dogumdan sonra şöyle bir durum var ameliyatlı olduğun için yardımcı olacak kişi varsa daha rahat geçiyor. Ve karına basma olayı şu; doğumdan sonra kanama kontrolü için karnınıza bastırıyorlar ve kanamayı kontrol ediyorlar dikişlerin üst kısmından ama dikislere değil. Ben hissettim o an çünkü kendimi ona hazırladım acıyacak psikolojisi ile ama arkadaşım ve eltim acı hissetmediklerini söyledi.
İki doğum türü de anneliğin en kutsal aşamaları. Bence normal yapabiliyorsaniz korkulariniza yenilip sezeryan olmayın. Benim şahsi düşüncem. Şimdi yine gebeyim. Mecburi sezeryan olacağım.