Benim için çok erken henüz 12.haftadayım ama hamilelik başladığımdan beri kafamda tek soru doğum süreci 🥲 kesinlikle sezeryan olurum diye düşünüyorum , evet normal doğum çok sağlıklı evet kadının yapısı müsaitse en güzeli bu ama işte o süreç çok uzun sürebilir neden kendime bu çileyi ve acıyı çektireyim ki diye düşünüyorum tabi ne olur o zamana bilemiyorum herseyin hayırlısı.. ben birde çok garantici biriyimdir sürekli ha geldi ha gelecek ile günler geçmez en güzeli doktor bi gün versin gideyim doğurup geleyim 😅