Antabus
Çok az kalmış ne güzel :) sağlıkla gelsin miniklerimiz. Bence en iyisi kendiniz ne istiyorsanız öyle yapın, çünkü herkesin kendince bir düşüncesi oluyor ve sezaryen isteyenler onu destekliyor, normal isteyenler normali destekliyor. İkisininde artısı eksisi var. Normaldede dikiş vs olabiliyor ihtimal dahilinde tabi sezaryen gibi bir ameliyat değil sonuçta. Normal de ne zaman nasıl olacağı belli olmuyor. Kişinin kendisine göre değişiyor, burada ikisi içinde pozitif negatif hikayeler anlatılıyor. Herkesin ağrı eşiği, vücut yapısı farklı sonuçta. ben şu daha iyi bu daha kötü gibi bir yorum yapmıyorum. Gönlünüzce olsun 🍀