Aysegl34 ben 21 in sonlarında hissettim hareketlerini bazen uyuyo oluyo ve hareket etmiyodu hatta ultrasona girdiğimde doktor her seferinde çok uykucu diyodu dürtüp uyandırıyolardı hatta çikolataya falanda kanmaz olduydu içini ferah tutmaya çalış ama yine endişeliysen bi ultrasona gir için rahatlasın genelde o haftalarda uykuya daha meyilli oluyolar şuan 38+2 yim nerdeyse karnımı deşip çıkıcak 30 dan sonra daha sert daha kıpır kıpır oluyolar pozitif olmaya çalış panikleme