Hiçbir şey olmaz Allah’ın izniyle ben de dönem dönem hissetmezdim. Gece birde hareketlenirdi. Geceye kadar beklerdim 🫠Şimdi kızım 3 aylık kucağımda. Arkadaşların dediği gibi çikolata yiyip sol tarafınıza yatın. Yarım saat bekleyin. Ayrıca 24’ten önce hareketleri düzenli olmaz. Hatta doktor bana 24’ten sonra takip edeceğiz demişti. O yüzden boşuna strest yapmayın. Bol bol El musavvir zikrini çekebilirsiniz. Akşamı da beklemeyin bence. Bize de haber verin 🌸