Semyil Aysegl34 benim kuzenim aynı şekilde olmuştu doktor soluna yatıp sertçe öksürmesini söylemişti bebek rahatsız olacağı için kıpırdamaya başlıyormuş dene istersen inşallah bebeğin ve sen sağlıkla birbirinize kavuşursunuz
Aysegl34 Semyil her şeyi denedim canım ama tık yok belki de yorulduğu için dinlenmek istemiştir umudumuzu yitirmemeye çalışıyoruz🙏🏻
yenianne0511 Aysegl34 ay ben sırf 2 düşükten sonra bu düşünceleri yaşayıp acile gitmemek için Acura Fetal Dopler aldım kuşkulandığım zaman hemen kalp atışını dinliyorum napayım 🫶🏻
Drygrrs Aysegl34 bisey olmaz allahin izniyle sen duanı oku elini karnına koy ihlas suresi oku sesli sesli . Yer gök dua üzerine kurulmuş 🤲
Evhamlikurabiyeanne Ben ilk kizimi 17 de hissedip 19 a kadar bir daha hic hissetmemistim olabiliyor yani daha kücükler.Su an 18 haftaya girmek uzereyim 3 gündür hissediyor gibiyim ama emin degilim o da günde bir kere falan bugun daha hic hissetmedim mesela
Aysegl34 Evhamlikurabiyeanne inşallah sağlıklıdır yavrularımız işte doğana kadar nasıl acaba ne yapıyor diye merak etmeden duramıyoruz
Kelebekmisaliihayat Aysegl34 olabiliyor. Bu zamanlarda belli belirsiz ve aralıklı hareketler oluyor. İlerleyen haftalarda daha belirgin ve sürekli hareket ediyor. Benim gözlemlediğim bu şekilde oldu. Ama siz yine de içiniz rahat olsun istiyorsanız doktora bi gidin
Aysegl34 Kelebekmisaliihayat 17 haftada elimi koyduğumda hissediyordum 18 haftada hiç dokunmadan hissetmeye başlamıştım 19 haftalık olduğumuzdan beri etmeyince de çok şaşırdık umarım dediğiniz gibidir🌸
Sibelyavz Kelebekmisaliihayat 36 37 38 lere geldiğinde coşuyolar resmen içeriye lunapark kurup organlarla savaşıyolar 😂
Kelebekmisaliihayat Aysegl34 bende de böyle olmuştu. Hatta acaba ben yanlış mı hissediyorum acaba diye de düşündürmüştü. Şimdi o kadar hareketli ki uyutmuyor bile. İnşallah. Sağlıkla sıhhatle kolaylıkla gelsin minik 🌸
Sevde11 Gulsh61 sırt üstü uzaninca demi genelde hissetmedigim zamanlar da sırt üstü yatiyorum hareket etsin diye
Tugce48 Aysegl34 o haftalarda ara ara harekteleri azalıyor korkmayın Allahın izniyle bir sey yoktur. Sade soda ve türk kahvesi bunlar bebişleri hareketlendiriyor için bi de cikolata atın agzınıza bir parca sırt üstü uzanın biraz karnınızı okşayın sessizce bekleyin bence hissedersiniz🙏
Aysegl34 Tugce48 kahve zararlı diye biliyorum ama çikolata yiyorum umarım bir sıkıntı yoktur da hareketlenir
Sevde11 Aysegl34 ama sizin hafta kucuk henüz stres etmeyin bence çok normal bisey olmayacak bak gor uyuyordur 🥰
Tugce48 Aysegl34 bebegin hareketlenmesi için türk kahvesi doktor Mehmet Fatih Karslının önerisi👍🏻 günde bir fincan türk kahvesini gebeler tüketebiliyor bir sakıncası yok