Eda91- ilk amaliyatta bile oluyor ama amaliyat çoğaldıkça iç tarafı yapışıyor o zaman da diğer sezeryanlar çok zor oluyor bağırsak yırtılabilir rahimi almak zorunda kalabiliyorlar kan kaybı fazla olabiliyor gözle görünür bişey değil iç taraf yapışıyor kesikten dolayı ama yapışıklık olan kişinin senelerde geçse az az da olsa acısı ağrısı oluyor şükür benim yok insallh buda güzel gecer