5sezeryanim 4. Olucak benim de 🥲 ben de çok korkuyorum.2018 de ilk çocuğumu doğurdum. Sonrasında 2 tane erken doğum öyküm var. 2021 de 27 haftalık erken doğumla kızımı 15 gün sonra kaybettim. 6 ay sonra kendi isteğimle tekrar hamile kaldım o da 2022 de 29 haftalık doğdu. Şükür sağ salım yanımda. Şuan plansız bir şekilde hamile olduğumu öğrendik yarın 18. haftama gircem. Daha önce takibimi yapan doktora gittim kabul etmedi kürtaj da doğum da riskli kan kaybetme riskin var dedi 🥲 Ben de araştırdım riskli doğum uzmanı buldum. Şuan bir riskim bulunmuyormuş doğum yapabilirsin kesi yerinden uzakta bir yere tutunmuş doğuma engel bir durum yok dedi. En kötü kan kaybetme riskim varmış öyle bir sorun yaşanırsa rahim alınır başka bir sorun yaşamazsın dedi.