Gezenlady en zoru ilk dogumum oldu çünkü ilk kesik olduğu için sonra orası uyuşuyor zaten ama belden olursan komple bayiltilmazsak acısını az az duyuyordun komple uyutuldugum için heralde gözünü açınca acıyla uyaniyorsun.ama ilk gün biraz zor ama kendi elinizle szeryan istemek yerine normal doğumu tercih etseniz daha sağlıklı tabiki