Asu_moi kesinlikle hiçbir şey almam. O kadar mağdur oldum ki sürekli siparişlerim iptal oluyor ve bir ay üç hafta kadar bekliyorum en son bebek arabası son madde oldu fiyat arttığı için sistem otomatik iptal etti 25 gündür beklediğim arabamı asla almam oradan hiçbir şey iletişime geçebileceğimiz bir müşteri hizmetleri bile yok saçma sapan bir kargoları var bolt kargo diye.