Asu_moi instagramdan gönderilerin altına yorum yazın ve mesaj yazın ordan hemen geri dönüyor uyanıklar müşteri hizmetleri arıyor ama maalesef kargo sorunlarına çözüm bulamıyorlar kargo şirketi ile görüşülmez diyorlar ama bir türlü onlarda ulaşamıyor böyle bir saçmalık. Ben de b son ki kargomda hep instagram fotolarının altına yazdım valla rezalet kimse online sipariş vermesin diye