Ceviz6550 Benimde 36+6 oluyor persembe gunu bizde yuksek tansiyon sebebiyle suni sanciyla dogumu baslatacagiz aklim sezeryanada kayiyor cok karisik duygular icindeyim sezeryani yasamis biri olarak sezeryan onerir misiniz ? Benim iki dogumum normaldi ama bunda cesaretim gitti resmen korkularim arttı bebek kanalda da degil bas asagi ama suni cekip bebek kanala inmezse veya tansiyonum o sancilarla yukselirse sezeryana donme ihtimalide var