Benusi6535 Emlyemly bebek önden falan mı gidiyor yoksa daha var aslında 23 gun az bi sürede deil sağlıkla al kucağına bu arada canm🥰🤲
Kubraesber16 Benusi6535 Normalde 25 günümüz kaldı ama iki gün sonra doğumu başlatacak doktorum suni sancıyla perşembe günü allahın izniyle kavusacagiz minik adamımla 🤗
Kubraesber16 Benusi6535 insallah canim hepimiz saglikla sihhatler hayirlisiyla alalim bebeklerimizi kucagimiza 🌼🙏
Gulsah_09 Benusi6535 perşembe günü doğumum var insallah 38+2 oluyor herseyi hazır ilk sezeryanım olucak hem.korku hem bebegimi gorecegim icin heycan var 🥹
Kubraesber16 Gulsah_09 Benimde persembe 🫣 3. Normal doğum olacak ama heycan ilk gibi korku daha cok 😂