Esrackc Skck ben hamileliğimin başlarında önce arabayla trabzondan istanbula gittim ordan da uçakla yurt dışına çok da güzel geçti tatilim 😂😂 Doktorunuzun onayı varsa gidin bişey olmaz
Pimiriya Skck doktoruma aynı soruyu sordum gebelikte risk yoksa her yere gidilir fakat 2 saate bir kalkıp yürümek ve bolca sıvı almak gerekir dedi. 2 saate bir yürüme demesinin sebebi ise pıhtı atma olayı olmaması için
boraninannesi_ Bayramda arabayla istanbul yunanistan, sonraki hafta da arabayla istanbul izmir planımız ver doktorum seyahatlerden önce seni göreyim dedi, 6 nisanda kontrolüm var bakalım her şey yolundaysa sıkıntısız gider geliriz inşallah🥰
Sermec27 Skck ben bayramda 27 28 haftalık oluyorum kendi arabamizla 12 saatlik yola çıkacağız kendi memleketime gideceğim inşallah arkaya yatak koycaz ben yatarak gideceğim sık mola vererek Allah’ın izniyle bir şey olmaz inşallah 🥰
Momofelisa bebosmommy Gebeliğinz Sıkıntılı ise kesinlikle riske atmayın. Allah korusun bir şey olursa sonra kendinizi ve eşinizi çok suçlarsınız. Eşiniz de biraz sıkılıversin 😂
Haticeburak06 Skck ben ilk ayımda erzuruma ordan tokata geçmiştim ordanda ankaraya😂 bilmiyodumda hamile olduğumu Şmdi 29 haftalığım hiiç biyere gidemem valla Merdiven çıkınca yoruluyorum 🤣
Hulo2105 Skck 12 haftalıkken istanbulda antalya gidip gelmiştik. Bütün yol yatmıştım ama arada dinlendik tabi bacaklarım ağrımıştı. Bayramda da uçakla antalyaya gitme planı var 21 haftalık olucam o zamana doktoruma sorucam yine ama bi sıkıntı olucağını sanmıyorum son haftalarda çok önerilmiyor.
Alinrabia bebosmommy bnde o haftalarda ıstanbuldan tokata gıtmıstım bıraz ayklarım sıstı ama rahat gıdıp geldım her molada ındım yürüdüm sureklı
Hulya-003 Skck bende bayram ziyareti ne gitmeyi düşünüyorum 16 haftalık şuan 19 20 haftalık falan olur o zmna kadar 12 saat sürüyor yolculuk kendi aracım yok şu an otobüs düşünüyorum da iki çocuğum daha var nasıl yapsam onlarıdamı götürsem babasından başka bırakacak kimse yok kararsız kaldım
Ysmnerszkrbg Skck 23. Haftamda Nevşehir’den batı Karadeniz e gittim ve il il gezdim çok şükür bir sorun yaşamadım uzun süre oturmamak gerekiyor sadece molalar verip yürüyüş yaptıktan sonra bi sakıncası oldugunu düşünmüyorum ama kaçıncı haftada olduğumuz da önemli tabi
Ulumoon92 8 haftalıkken arabayla yunanistana 17 haftalıkken 4 saat ucakla yurtdısına gittim geldim bir sorun yaşamadım Bol bol yürüyüşte yapiyorum haftada minimum 40 bin adım Planıma göre 34. Haftamda da 12 saatlik bi uçuş yapacağım doğum için Seyahatlerde arada yürüyüş yapip ödemi engelleyebilirsiniz, yolculuktan korkmayin riskli bi gebeliğinz yoksa
buseyusuf27 Skck hem otobus hem ucak yolculugu yaptım 28 haftada bı sorun yasamadım. Bıraz sısıyorsun hareketsız kalmaman lazım tabıkı özel aracla bıle gtsen 2 saatte bır mola verıp 15dk yuruyus oneryo doktor
Susu13 Skck ben 5haftalıkken istanbuldan Karadeniz turu yapmak icin çıkmıştım doktor uzat ayaklarını ara ara yürü demişti arkaya yatak yapmıştım kendime falan orduya vardıgımızda kanamam başlamıştı bilmiyorum belki bundan sebep değildir belki bundan sebeptir oradaki doktorlar baya azarlamıştı beni hamilesin ne gezmesi falan diye kendi doktorum böyle böyle dedi demiştim biz asla izin vermiyoruz buradaki gebelerimize demişti orduda kanamam başladı ertesi gün şiddetli karım ağrısı derken düşük yapmıştım
BYagmurMert Skck memleketim araba ile 13 saat. Doktor her iki saatte bir 20 dakika mola verip yürümelisin dedi izin verdi. Gebelik 8 haftalık
Ecem95 Skck 6 haftalık hamileydim uçak yolculuğu yaptım düğüne gittim sonra arabayla 1 bucuk saat otele gittik ertesi gün gezdik aksamına tekrar ucakla döndük. Ama doktorunuzdan izin almadan siz yinede yola cıkmayın benm doktorum izin vermisti