Skck Kızlar kaç haftalıkken yolculuk yaptınız önümüz bayram memlekete giden var mı özel araçla gitmeyi düşünüyoruz biz de İstanbuldan orduya
Kelebekmisaliihayat Skck ben 1,5 aylıkken ve 3 aylıkken yolculuk yaptım. Baya uzundu, tren otobüs şeklinde her ikisini de kullandım. Hatta 17.haftada merkeze doktora trenle gittim, 4 saat gidiş 4 saat geliş.
Aerithma Skck ben 12.haftamda hem uçak yolculuğu hemde araba yolculuğu yaptım. Bir sıkıntı yaşamadım. 20.haftamda da araba yolculuğu yaptım yine sorunsuz geçti. 26.haftaya kadar bir sıkıntı yok bildiğim kadarıyla. Sonrasında uçak yolculuğu yapacaksanız doktor izni gerekiyor. Araba yolculukları için de gideceğiniz mesafe önemli.
Busraakay_26 Skck kuzenim doğuma 1 ay kala Eskişehir den Adana’ya gitti araba ile doktoru ara ara durup dinlen demişti bir sıkıntı yaşamadı
Sporcuanne14 Skck ben 31. Haftalıkken 18 saat yaptım ama 18 saat derken gece otelde dinlenip bir tekrar yola çıktık çok şükür bir şey olmadı. Ama hep ayaklarım yukarı şekle gelecek şekilde uzandım hep. Ödem oluşmasın diye. Sen yinede doktoruna danış her gebe aynı olmuyor
Yaprakdokumuseverr Skck 31.haftamda özel araçla istanbuldan trabzona gidicem dedim doktoruma sen uçakla git dedi. 😅
fundatlas Skck 28.ci haftamda 4 saat araba kullandım hiç sorun yaşamadım. 25.ci haftada da uçağa binmiştim İzmir’den Ankara’ya gidiş dönüş aynı gün bi sorun yaşamadım
bebosmommy Skck ya bunu bende merak ediyorum sıkıntılı bir hamilelik geçiriyorum şu an 27+4 üm eşim doğumdan sonra gidemeyiz ben bunaldım aileme gidelim diyor ailesi ordunun çok ücra bir köyü biz isranbuldayız arabamız yok otobüsle 15-16 saat yolculuk aktarmalarla ve ben sanırım 31 haftalık hamile olacağım 15-16 saat de dönüş kırmak da istemedim doktora sorarız zorlanırım falan dedim geçenlerde ama bilemiyorum normal mi ben mi abarttım kolay olur mu sizce gitsem
Deletedmom_99 bebosmommy yılda doğum yapanlar var. Adana yolculuğu normalde önerilmiyor seni düşünsün bi önce. Çok özlediyse gitsin gelsin
Momofelisa bebosmommy Gebeliğinz Sıkıntılı ise kesinlikle riske atmayın. Allah korusun bir şey olursa sonra kendinizi ve eşinizi çok suçlarsınız. Eşiniz de biraz sıkılıversin 😂
Alinrabia bebosmommy bnde o haftalarda ıstanbuldan tokata gıtmıstım bıraz ayklarım sıstı ama rahat gıdıp geldım her molada ındım yürüdüm sureklı
Rabiul Skck bende evden işe işten eve yolculuk yapıyorum 😆 şaka bir yana bayram tatilinde Yalova’ya gideceğim araba mı vapur mu kararsız kaldım 25-26 haftalık oluyoruz o zamana kadar
nunusmom Skck 18 haftalıkken uçak seyahati yaptım en son başka gitmedim bir yere şuan zaten 37+3 haftalık olduk her an bekliyorz dedi doktorum bir yere kıpırdamaya niyetim yok 😂
Nnoktaa Skck 14 haftalıkken İstanbul-izmir, 23 haftalıkken İstanbul-Antalya kendi aracımızla yolculuk yapmıştım. Şimdi doğum yaptığım için evde oturma zamanı 😂😂😂😂
numix Kızlar bayramda eşimle memleketimize gideceğiz o zamanlar 8 aylık hamile oluyorum seyahat edilir mi?
dinciklim6 numix sıkıntılı biraz 8 aylık görümcem 2 saatlik yolculuk da doğumu başlamıştı yol sarsıntısından
gizosss Haftamda Mersin Nevşehir yapacağız. Dogum yaza geldiği için o zaman tatil yapamıcaz önden bir kaçamak yapalım dedik. Bir şey olursa diye yakın tercih ettik.