Sabirsizanne10 Görseli nasıl koyuyorsunuz bende koymak istiyorum bi baksanız sizlerde 😬 beceremiyorum
Sevvalll42 Kur ya az önce baktımda benim göğsüm pespembeydi kararmış baya ucu ve çevresi sizinde öylemi bi bakarmısınız
Semaa00nur Sevvalll42 geç döllenme var ise veyatta düşük riskli bir gebelikte silik çıkıyor testler canm hatta beta da düşük çıkıyor 2 gün bekle tekrarla insallah 🤗
Sevvalll42 Semaa00nur benim ilk gebeliğim hep riskliydi iç ay kanama yaşadım testimde pespembeydi onla alakası yok bence
Sevvalll42 Sabirsizanne10 canım giriş ana sayfada yani foruma yıkladığında sol tarafta alt alta üç çizgi var ona tıkla resim yükle seçeneği var onada tıkla istediğin resmi seç kopyalaya tıkla gel buraya yapıştır