Sabirsizanne10 Kur ben sabah tekrar yaptım çizgi tek görünüyor o 3 tane de böyle çıkıp sabah öyle görmek tuhaf geldi hala beklemedeyim ama
Pnrdrsn Kızlar benim de bat yarın. Normalde belirti olur. Ağrı bulantı fln.. hiçbiri yok.adet oluyorum dedirtecek belirti yok. 1 hafta önce de test yapmıştım negatif çıkmıştı. Var mı böyle başına gelen.. pozitif gören sonradan..
Pnrdrsn Kızlar ben kan verdim negatif çıktı. Adet belirtim hiç yok 3 gün geçti hala gelmedi. Geç döllenme olsa böyle mi oluyo.. bat günümde verdim kanı