Keşke size ilk yaptığım testimi alabilsem becerip koyamıyorum buraya herkes yok dedi ama ben böyle seninki gibi gölge gibi var yok arası görüyordum 2 gün bekledim tekrar yaptım ilk yaptım çıkmadı sonra bıraktım kahvaltı ettim geldim ki çizgi olmuş yine inanamam kan verdim 26 çıktı betam sonra bekledim hep düşük çıkıyordu herkes sağlıksız gebelik dedi meğersem ben riskli gebelik olduğum için betam da testinde tam net cikmiyormus doktorum söylemişti siz 2 gün sabırla bekleyin biliyorum çok zor olacak sonra tekrar test bir de kan verin kesinleştirin inşallah vardır dualarım seninle 🫠