Zeynep offf hayır yaa 38+3 oldum. Keşke gelse artık.. perşembe görüştüm doktorla, rahim ağzı kapalı, bebiş doğum pozisyonunda..
Pazartesi tekrar gideceğim, tekrar çatı muayenesi yapacak, o kadar istiyorum ki gelsin..
Ben istedikçe de gelmeyecek sanırım🙄